سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ مرداد حمید عسکری

دانلود آهنگ مرداد حمید عسکری

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچ‌گونه حق مالکیت و سهامی در این تیم نداشته و حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را ندارد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، در نامه مهدی تاج آمده است:

«با توجه به مرقومه شماره 3002/1507/9001 مورخ 6 مرداد 93 جناب آقای تورک، معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای شهید مقدس، با توجه به این که از سوی برخی رسانه‌ها، آقای حمید استیلی به عنوان خریدار و مالک باشگاه معرفی شده‌اند و با عنایت به تاکید در متن همین نامه بدینوسیله اعلام می‌شود تا تعیین تکلیف از سوی مقام محترم قضائی، آقای استیلی هیچگونه حق مالکیت و سهامی در این تیم نداشته و همچنین حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی و ... را ندارد.

لازم به ذکر است در نظر است در آینده نزدیک با برگزاری مزایده فروش تیم مذکور (تیم راه آهن سورینت) از حیث مالکیتی تعیین تکلیف گردد.

بدیهی است به کلیه مراجع ذیربط اعلام شده است تا از دخالت آقای استیلی به عنوان مالک در اداره تیم فوتبال راه آهن جلوگیری به عمل آید.»